Det är väl ingen nyhet att en del företag har “mellan väggarna” info om delar av sitt klientel. Ett känt företag som börjar på C klassar bland annat in sina kunder i A,B,C kategorier där givetvis A är en bättre (läs: mer lukurativ) än tex C-kunden. Om detta inget märkligt.
ComHem Ab borde givetvis också ha sådan klassificeringar – och det verkar de ha men i sann kunden-är-alltid-en-idiot anda som Comhem AB policy är, så klassar man tydligen in sina bidragsgivare som puckon. Och man behöver nog inte vara den vassaste kniven i kökslådan för att inse att en frekvent återkommare som undertecknad har “irriterande jävel som ringer för minsta lilla”…
Till de ansvariga på comhem – snälla hur i helvete kan ni tillåta att era helpdeskare 1) knappar in info om kunder som dumma, otrevliga etc OCH 2) låter era helpdeskare läsa upp omdömen om kunderna till en HELT ANNAN PERSON!?
Finns det ingen ände på eländet?
Detta är post 19 av 24 kommande skitpostningar om ComHem AB. 1 post för varje hundring ni rövknullat mig på!
Sen är vi kvitt!
Läs även andra bloggares åsikter om comhem, internet, kund, rövknull, comhem ab, kundtjänst, reklam, skitföretag, tjuvar och banditer, telefonkö, Comhem, reklam, kukföretag, kundsupport, service, sugbloggen, inkompetens, utsugare, comhem suger, comhem skitbolag, kundtjänst, com hem, com hem ab, bredband, telefoni, it, data
One Reply to “Comhem går bort 19”